ایران جنگ افزار جامع ترین سایت نظامی ایران
ارتش،سپاه ،نيروی انتظامی و سایر نیروهای نظامی ایران

تنش میان غزه و تل آویو در حالی که عملیات نظامی اسرائیلی «ستون ابر» علیه تشکل‌های مسلح فلسطینی در غزه و حملات متقابل فلسطینی‌های مسلح علیه اسرائیل روز جمعه برای سومین روز ادامه یافته است، برای نخستین بار از نوار غزه به سوی بیت‌المقدس راکت شلیک شد.

 روز جمعه هم در تل‌آویو صدای آژیر خطر به صدا درآمد و از نوار غزه راکت به سوی این شهر راکت شلیک شد. با این حال گفته می‌شود این راکت‌ها به شهر اصابت نکرده  و احتمالا در دریا فرود آمده است.

برای  نخستین بار در روز جمعه دو راکت نیز به منطقه‌ای در شمال بیت‌المقدس (اورشلیم) اصابت کرد؛ حماس تایید کرد که این دو راکت را به سوی بیت‌المقدس پرتاب کرده است.

رادیو ارتش اسرائیل اعلام کرده که دو راکت به یک منطقه غیرمسکونی در خارج از شهر اورشلیم برخورد کرده  و خساراتی نداشته است.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ شنبه 27 آبان 1391برچسب:, توسط امیرمهدی طهرانیان |

وزیر دفاع ایران تایید کرد که نیروهای نظامی ایران هفته گذشته به یک هواپیمای بدون‌سرنشین  واکنش نشان داده‌اند. او گفته است علت این اقدام، ورود این پهپاد به «فضای فوقانی دریای سرزمینی ایران» بوده است. وزارت دفاع آمریکا می‌گوید این هواپیما در حریم هوایی بین‌المللی بوده است.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ شنبه 20 آبان 1391برچسب:, توسط امیرمهدی طهرانیان |

یک روز پس از آن که آمریکا اعلام کرد که جنگنده‌های ایران به سمت یک پهپاد آمریکایی در حریم هوایی بین‌المللی شلیک کرده‌اند، معاون ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی گفت با «هر هواپیمای نظامی بیگانه‌ای که قصد ورود به ایران را داشته باشد» برخورد می‌شود.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ جمعه 19 آبان 1391برچسب:, توسط امیرمهدی طهرانیان |

بچه محله سرچشمه، جوانكي لاغر اندام و سر به زير با موهاي فرفري كه مانند بسياري از جوانان نسل انقلاب، پاسداري از نهضت را تكليف خود دانست و به صف سپاهيان روح‌الله پيوست و سرباز فرمانده كل قوا شد. بعد از شهادت علي (برادرش) در سوسنگرد كه از كودكي‌ انس زيادي با هم داشتند، عزمش بيش از پيش جزم شد و با نبوغ بي‌حدش،‌ كاري را شروع كرد كه از ساخت خمپاره 60 آغاز شد و تا موشك شهاب 3 رسيد. جواني كه در دانشگاه جنگ،‌ فارغ التحصيل شد؛ از صدام تا سران صهيونيستي و آمريكايي براي سرش جايزه گذاشتند و شد كابوس بي‌پايان لشكريان شيطان و امير لشكريان خدا



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ جمعه 19 آبان 1391برچسب:, توسط امیرمهدی طهرانیان |

سخنگوی ارتش اسرائيل اعلام کرد که سه تانک ارتش سوريه وارد منطقه‌ای حائل و خالی از سلاح در بلندی‌های جولان شدند. به گفته او اسرائيل در اين باره شکايتی تسليم سازمان ملل متحد کرده است.

به گزارش خبرگزاری رويترز، سخنگوی ارتش اسرائيل در اين باره گفته است: «پس از ورود سه تانک ارتش سوريه به منطقه‌ای خالی از سلاح در بلندی‌های جولان که حد فاصل دو کشور است، اسرائيل شکايتی تسليم ناظران سازمان ملل کرد.»



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:, توسط امیرمهدی طهرانیان |

خبرگزاری های ایران خبر داده اند که نیروی دریایی سپاه پاسداران یک پایگاه دریایی در نزدیکی جزایر سه گانه تاسیس کرده است که به گفته آنها، هدف از این اقدام حفاظت از جزایر سه گانه تنب بزرگ و کوچک و ابوموسی است.

نیروی دریایی سپاه پاسداران روز یک‌شنبه ۱۴ آبان اعلام کرد که این پایگاه منطقه پنج نیروی دریایی سپاه پاسداران به شمار می رود و یک ستاد فرماندهی جدید با ماموریتی مستقل در آب‌های خلیج فارس است.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:, توسط امیرمهدی طهرانیان |

به گزارش ایران جنگ افزار به نقل از مهراز روابط عمومی نیروی دریایی سپاه، نفرات شرکت کننده از واحدهای تخصصی موشکی ساحل به دریای سپاه پاسداران در قالب 4 گردان رزمی و به مدت سه روز ضمن تمرین وضعیت و زندگی در شرایط اردویی، با به نمایش گذاشتن توان رزم، میزان آمادگی های عملیاتی خود را در وضعیت های جنگی مورد سنجش و ارزیابی قرار دادند.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 14 آبان 1391برچسب:, توسط امیرمهدی طهرانیان |

به گزارش گروه بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت خبری دولتی آر تی روسیه؛ "سرگئی الکمینسکی" فرمانده ناوگان دریایی روسیه در دریای خزر با اشاره به برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده براي اعزام ناوگان جنگي روسيه به سواحل ايران گفت: در حال حاضر در حال تدوين برنامه برای اعزام ناوهای روسی  به یکی از بنادر ایران هستیم كه اين امر در سال 2013 محقق خواهد شد.

وي در ادامه و در پاسخ به اين سوال كه زمان دقيق سفر ناوهاي روسيه به سواحل ايران چه زماني است،افزود: هنوز زمان دقيق سفر ناوهاي روسيه به سواحل ايران مشخص نشده است.   فرمانده درياي روسيه در درياي خزر در انتها به تاريخ قبلي پهلو گرفتن ناوهاي روسيه در سواحل ايران كه به سال 2007 بر مي‌گردد اشاره كرد و وجود هرگونه روابط رسمي ميان ناوگان جنگي دو كشور را رد كرد.

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 14 آبان 1391برچسب:, توسط امیرمهدی طهرانیان |

به نقل از سپاه نيوز؛ در راستای برنامه بازدید از جزایر نازعات، سردار تنگسیری جانشین فرماندهی نیروی دریایی سپاه در رأس هیئتی متشکل از برخی معاونت‌های نیرو، از جزیره تنب بزرگ بازدید و طی برنامه‌هایی، میزان آمادگی‌های رزمی و دفاعی نیرو در این محدوده را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:, توسط امیرمهدی طهرانیان |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.